Webbeke...
maandag, augustus 30, 2004

JAAA! Het is eindelijk zover! Het is na jaren en jaren intensief werken dan tóch gelukt! Vele uren webdesign (en het simpelweg aanklikken van een vinkje bij een vakje) hebben uiteindelijk weten te realiseren dat het nu mogelijk is om COMMENTAAR te leveren op wat ik schrijf. En het mooie is: het kan nog anoniem ook! Dus kom maar op met dat commentaar! I can handle it! En zo niet, zet ik het vinkje gewoon weer uit. Dus wil je een comment achterlaten, maar mij niet laten weten wie je bent, klik dan op Comments, en vervolgens op Post a comment. In het nieuwe schermpje hoef je alleen nog maar ff op "Or post anonymously" te klikken, en je kan meteen beginnen met je scheldkannonade!

posted at 30.8.04

push/click arrows to scroll.

Online Adult Education
Adult education is now ready here with us.




Of God nou Allah is of Olie
Jehova kan ook nog wel
Laat ze mij allemaal verdommen
Ik ga toch wel naar de hel

This site is best viewed at 1024x768 under the light of the full moon in july while mercury is in leo and six pygmy marmosets do the lambada behind you singing "kumbaya".


Frankrijk!
Barcelona!











maystar designs | maystar designs | maystar designs