Webbeke...
zondag, september 12, 2004

Zoals in de laatste comment gelezen kon worden werd het weer eens tijd voor een update. Ik wil bij deze dan ook mijn welgemeende excuses aanbieden aan de 3 trouwe bezoekers van Webbeke: ik heb jullie in de steek gelaten! Ik heb het veel te druk gehad met onzindingen als zelfreflectie, zinloos verjaardaggeweld, nutteloze bezoekjes aan zussen en aanverwanten, terwijl ik die tijd natuurlijk prachtig had kunnen vullen met verbaal geweld. Ik moet zeggen dat ik op een aantal momenten heb gedacht te moeten schrijven, maar er simpelweg niets uit mijn tien vingertjes liep. Zo ook nu. Terwijl ik dit aan het typen ben bedenk ik me dat de afgelopen honderd woorden vrijwel nutteloze bitjes gaan zijn die het toch al zo overvolle internet bijvullen. Maar ik beloof dat zodra ik weer iets leux, kansloos, zinloos, of nuttigs te vertellen heb, ik het niet zal nalaten dit met jullie te delen! Dus, lieve kijkbuiskindertjes: Gedult, voor je het weet wordt er weer gelult.

Grrrrroetjes:
Niemand anders dan moi himself!

posted at 12.9.04

push/click arrows to scroll.

Online Adult Education
Adult education is now ready here with us.




Of God nou Allah is of Olie
Jehova kan ook nog wel
Laat ze mij allemaal verdommen
Ik ga toch wel naar de hel

This site is best viewed at 1024x768 under the light of the full moon in july while mercury is in leo and six pygmy marmosets do the lambada behind you singing "kumbaya".


Frankrijk!
Barcelona!











maystar designs | maystar designs | maystar designs