Webbeke...
zondag, september 11, 2005

Jaja, volgens mij heb ik zowaar iets nieuws verzonnen!! Gmail Sunday! Een uniek experiment op webbeke. Zolang ik nog geen duizenden bezoekers per dag heb, ipv per jaar :P kan je HIER inloggen met gebruikersnaam webbeke en als wachtwoord, hoe origineel: webbeke. Zonder punt. Als aftrapper: Jim Christ. Ik had gisteren het genoegen om bij Mark Lennon en John Vester te mogen zijn, een intiem concert in Dort. Een van de vele verrassingen van de avond was absoluut Jim Christ. Een protestnummer van John himself, die -naar eigen zeggen- in zijn jonge jaren een overdose katholisisme over zich heen heeft gehad. Enjoy!

posted at 11.9.05

push/click arrows to scroll.

Online Adult Education
Adult education is now ready here with us.




Of God nou Allah is of Olie
Jehova kan ook nog wel
Laat ze mij allemaal verdommen
Ik ga toch wel naar de hel

This site is best viewed at 1024x768 under the light of the full moon in july while mercury is in leo and six pygmy marmosets do the lambada behind you singing "kumbaya".


Frankrijk!
Barcelona!











maystar designs | maystar designs | maystar designs